Table was for one of our Turkish friends from Ames, Iowa/US. He applied for a job here. We really liked the idea.  Hopefully he gets the job so we can see him hereafter.

I was completely relaxed since he is alone for the dinner. I prepared those below…

  • Chicken noodle soup
  • Rice pilaf with chickpeas
  • Stuffed bulgur with ground beef
  • Shepherd salad
  • Fried green pepper with garlic flvored yogurt
  • Imambayildi (Split belly eggplant with olive oil and tomato sauce)

Filed under: Menu1 Comment »

………………………………………………………….

Bayramdan önce şehir dışına yola çıkacak olmanın telaşesi, döndükten hemen sonra misafirimin olması gibi sebeplerle sizlerle bayramlaşamadım…geç de olsa bayramınızı kutlamak istiyorum. Geçmiş bayramınız mübarek olsun!

Dönüşte misafirim olduğundan bahsettim. İnsanın misafiri bekar (evli olunca bir bayan eşlik edeceğinden tam not alalım diye daha çok uğraşıyoruz biz bayanlar) bir bey olunca neden salar da salar son dakikaya kadar bilmem…yine böyle ağırdan alınan günlerden biri oldu benim için dün…Sanki benim yatılı misafirim yok da ben misafirliğe gidecekmiş gibiydim rahatlık yönüyle…neyse ortaya çıkanlar son dakikada birşeye benzedi Allahtan…menü de aşağıdaki gibi oldu…

Sonuç itibariyle alınan ders; benim gibi küçük çocuklu bayanların buzlukta mutlaka, pratik hazırlayıp sofrayı donatabilecekleri birşeyleri olmalı…önceden hazırlanmış içli köfte, yaprak sarma, yoğurtlu veya zeytinyağlı salata şeklinde servis edilebilecek közlenmiş sebzeler gibi…


  • Tavuklu şehriye çorbası
  • Nohutlu pirinç pilavı
  • Antep usulü içli köfte
  • İmambayıldı
  • Çoban salata
  • Yoğurtlu biber kızartma
  • Dondurma