Oktay ustaya ait, hem sunumu hem tadı itibarıyle lezzetli bir yemek.

malzemeler

750 gr kuzu eti (Ben dana eti kullandim)
4 yeşil biber
2 domates

Sosu için

1.5 çorba k. salça
1 çorba k. sıvıyağ
1 tatlı k. kekik
tuz, karabiber
su
1 çorba k. tereyağı

Hazırlanışı

Etleri sularını salıp çekene dek tavada pişirin.Pişen etleri ince şeritler halinde kesin. Servis tabağına küp kesilmiş pideleri alın.Üzerine 1 kase yoğurdu gezdirin. Ben misafirlerim yabancı olduğu için yoğurt kısmını atladım yoğurda pek alışkın olmayan bir millettenlerdi.

İskenderin sosunu hazırlamak için tavaya salçayı,sıvıyağ,kekik,tuz,karabiberi alın su ile hafif seyrelterek bir sos elde edin.Servis tabağındaki yoğurdun üzerine bu sosun bir kısmını dökün.Üzerine hazırladığınız etleri yerleştirin.Tavada biberleri ve domatesleri soteleyin.Etlerin üzerine domates ve biberi ilave edin.Üzerine tekrar sostan gezdirin.Üzerine eritilmiş tereyağını dökün. Ben yoğurt kullanmadığım için tereyağ kısmını da çıkarmak durumunda kaldım.

…………………………………………………………………………………
Hommade Iskender kabob

Ingredients

1 lb beef stew
4 thin and long green peppers
2 tomatoes
1 cup Plain yogurt

For sauce

1 tbsp tomato paste
1 tbsp cooking oil
1 tsp thyme
Salt
Black pepper
½ cup water
1 tbsp melted butter

2-3 pita breads

Preparation

Sauté the beef in a few tbsp oil until nice and tender. Cut them like julienne. Place pre heated and cut into cubes pita bread pieces on a platter. Drizzle plain yogurt over pita breads. I skipped the yogurt and melted butter parts since my guests were not used to eat yogurt in their cuisine.

To make sauce, put tomato paste, salt, pepper, thyme and water in a sauce pan and heat it on medium high heat. Pour some of this sauce over yogurt and separate the rest of it to drizzle on top. Place beef slices on it.

Sauté sliced tomatoes and sliced green peppers in a few tbsp olive oil. Place them on beef and pour the rest of sauce on top. Drizzle 1 tbsp melted butter last.